Resans slut

Mina ben och en bok i knäet 


Så är resan över. Det är en av de bästa jag har gjort hittills och jag har lärt mig en hel del under veckan - inte bara om yoga och pilates utan om hur jag fungerar som människa. De punkter jag spaltade upp inför resan har jag också upplevt, jag har suttit på kaffe med en kopp kaffe och en bra bok, jag har studerat människor och badat, jag har plaskat i havet med fötterna och gått längs med strandpromenaden.

Kaffekopp 

De absolut trevligaste medresenärerna någonsin har jag haft med på min resa och "all inclusive" är det mest ekonomiska jag någonsin gjort. Jag gjorde av med 2000 kronor på hela veckan varav 800 var på två behandlingar (helkroppsmassage med bubbelbad och pedikyr).

 

I går åkte jag hem och nu sitter jag i min vanliga bostad, tystnaden råder och det är andra advent. På planet hem funderade jag på var jag skulle åka nästa gång. Tyvärr har mina semesterdagar tagit slut men jag har ju var femte vecka ledigt och jag skulle kunna byta lite för att komma iväg igen.

Däremot tryter pengarna - nu är det jul och jag ska börja en utbildning till massageterapeut i februari (den kostar massor).

Flygplatsen i Las Palmas i går  och Bromölla i dag!
So lång och mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: marie

Av alla deltagare på resan är du den som gjorde mest positivt och starkt intryck på mig eftersom jag någonstans förstod hur mycket som krävdes av dig för att våga ta plats.....Kärlek och heder åt dig!

Namaste, "din" yogalärare Marie

2008-12-08 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0